פרשת הארנונה: דירנפלד "חבל שאבוטבול לוקח את זה למקום אישי" • האזינו

דוד לזר 10 Comment on פרשת הארנונה: דירנפלד "חבל שאבוטבול לוקח את זה למקום אישי" • האזינו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש (שני) השהה ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול את חבר מועצת העיר מרדכי דירנפלד זאת לאחר הצבעתו נגד עמדתו של ראש העיר בסוגיית הארנונה בעיר.

במכתב ששלח ראש העיר אבוטבול לדירנפלד נכתב כי "לאור הצבעתך כנגד החלטת הנהלת הקואליציה האחרונה שהתקבלה לתמוך בצו הארנונה כפי שהתקבל ע"י גזברות העירייה, ובפרט יציאתך בפומבי ובתקשורת כנגד החלטת ראש העיר וועדת ההנהלה, תוך סילוף דברים ועובדות – הנני להשעות אותך כממונה תיק כספים עד לבירור הנושא".

דירנפלד בית שמשמ

הבוקר התייחס ח"מ בית שמש דירנפלד לפרשה ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' ואמר כי "הנושא הוא לא המכתב שראש העיר שלח אלי אלא העבודה ש-4 שנים לא מעדכנים בעיר את טבלת ההנחות בארנונה עבור בני התורה", לדבריו של דירנפלד, "ראש העיר פועל ב'שב ואל תעשה' בענין ההנחות בארנונה לאברכי ולבני תורה – וזאת בעקבות המצב הכלכלי הלא טוב של העיר בית שמש".

"אני חושב שראש העיר יחזור בו, הוא נפגע שהצבעתי לא איתו, למרות שרוב חברי ההנהלה חתמו כמוני. הרי זה עלה בישיבת הנהלה והיה לזה רוב. הוא התנגד וביקש לשנות, אני לא יכולתי לשנות את החלטת הרוב והלכתי עם זה עד הסוף".

"לא באתי לעיריית בית שמש בכדי להיות מנהל כספים אלא בכדי לעזור לתושבים, אני לא יודע למה הוא לוקח את זה למקום אישי, וכמו בשאר העיריות החרדיות גם בבית שמש צריך שיהיו הנחות, אני לא מתחרט על הצעד שעשיתי", אמר והוסיף כי אין לו בעיה שאבוטבול ייקח לעצמו את הקרדיט, "אני בדרך ללשכת האבטלה" אמר דירנפלד.

האזינו לראיון המלא:



10 תגובות

מיין תגובות
  1. 10

    דירנפלד!
    נמאסת על הציבור בבית שמש,
    אתה הוא זה ששלחת חוקרים לאלפי (!) משפחות בעיר כדי לפסול מהם את הארנונה,
    מול ביתך התקיימה הפגנה של תושבי בית שמש החרדים על העויינות שלך כלפי הציבור, אתה הוא זה שהפעלת את נוהל החקירות על בתי אב מסכנים שאין להם לחם לאכול, הציבור בבית שמש אינו טיפש, הגע בעצמך, שגם חסידי בעלזא שאתה בא מטעמם בקריה בבית שמש יצאו חוצץ נגדך, אתה הוא זה שסגרת מעל חמישים בתי עסק של אברכים על לא עוול בכפם,
    אז כשאתה מדבר על עזרה לציבור התושבים טול קורה מבין עינך, נעזור לך איך להגיע ללשכת האבטלה ובמהירות.
    אשריך! ר' משה, שאתה מייצג נאמנה את רצון בוחריך, ועושה את הדבר הנכון בזמן הנכון, אם כי קצת מאוחר מדי!

  2. 9

    דירנפלד חזק ואמץ כל העיר איתך הגיע הזמן לתקן את העוולה הנוראה במקום שהירושלים מקבלים80 אחוז כאן בבית שמשלא מקבלים זה נורא אני לא מבין את אבוטבול ומגבה מאד את דירנפלד !!!!!

  3. 8

    למה לא מחליפם את המראינים לא יודעים לראיין כל הזמן מחפשים מחלוקות ונקודות לא נעימות אצל השני במקום לשאול שאילות אכתיות ומענינות אוליע קחו את מני גרא ואריה ארליך זה יהיה אדיר

  4. 7

    דירנפלד משחק אותה דואג לתושבים, כאשר הוא אחראי על כל החקירות והקשיים למעוטי יכולת במחלקת הגביה

  5. 6

    אשריך הרב דירנפלד
    משה נמאסת יש אנשים בבית שמש וחוץ מתמונות וכתבות צריך לעשות למען הקהל שבחר בך יש כבישים הטעונים תיקון דחוף יש בור בשכונת חפציבה שחוץ מלשים כמה גדרות שילדים מוזיזים העירייה לא עשתה כלום בנידון הבור הוא בעומק כ6-7 מטר שבוע שעבר היית בחפציבה וענית כילד או כשחקן סרטים כשפנו אליך
    אזתחזור למקצוע שלך ולך תשחק בסרטים ותתן לתושבי העיר לחיות את חייהם בטו ובנעימים עם ראש עיר שיודע גם לעשות ובצע למען תושבי העיר

  6. 5

    מנחם
    אולי יש לך תמונה מאותה הפגנה (שלא) התקיימה מול הבית של דירנפלד?

  7. 4

    דירנפלד עושה הכל למען התושבים, אפילו נלחם בחוקרים שהכריחו אותו להציק למשפחות! העיר מאחוריך!!!

  8. 3

    העוולה של אי עדכון הטבלה זועק לשמים ועולה מליונים להברה משפחות ללא שום צדק

  9. 2

    אבוטבול ודירנפלד יחד דרדרו את בית שמש למצב הקשה שעומדת כיום, לכו שניכם ללשכת האבטלה לא נראה לי שמישהו בעיר יצטער על כך!!

  10. 1

    מר דירנפלד לא ציינת לאיזה אוכלוסיה בדיוק עזרת, לוותיקה משכונות רמת לחי, ביאליק, הגפן, הנרקיס? או רמה ב' רמה ג', נחלה ומנוחה?